نمونه هایی از برگردان موسیقی

نمونه هایی از برگردان موسیقی

» نمونه شماره 6 - یا تو یا هیچ کس دیگه ...

اصل :

به خاطر من بخند تا دوباره بهار شه

عاشق قلعه ی دور اسب طلا سوار شه، اسب طلا سوار شه

به خاطر تو می خونم، یا تو یا هیچ کس دیگه

قدر چشاتو می دونم، یا تو یا هیچ کس دیگه

به خاطر نو می شکنم، یا تو یا هیچ کس دیگه

من از تو دل نمی کنم، یا تو یا هیچ کس دیگه

می خوام بگم دوست دارم، یا تو یا هیچ کس دیگه

بی تو نفس کم میارم، یا تو یا هیچ کس دیگه

می خوام بگم دیوونه تم، اینو همش دلم می گه

بذار بگم دوست دارم، یا تو یا هیچ کس دیگه

می خوام بگم دوست دارم، یا تو یا هیچ کس دیگه

بی تو نفس کم میارم، یا تو یا هیچ کس دیگه

می خوام بگم دیوونه تم، اینو همش دلم می گه

بذار بگم دوست دارم، یا تو یا هیچ کس دیگه

می خوام بگم دوست دارم، یا تو یا هیچ کس دیگه

بی تو نفس کم میارم، یا تو یا هیچ کس دیگه

می خوام بگم دیوونه تم، اینو همش دلم می گه

بذار بگم دوست دارم، یا تو یا هیچ کس دیگه



برگردان :

بگید به سجده های استاد، برای سود مرگی لازم

بگین ملک شاه هانی، از من امید نگیر مارخین

بگید به سجده های استاد، فدای سکس ام من و دین

بگید به سجده های استاد، برای سود نگین آخه

بگید به سجده های استاد، برای سود مرگی لازم

بگین ملک شاه هانی، از من امید نگیر مارخین

بگید به سجده های استاد، فدای اکس ام من و دین

بگید به سجده های استاد، برای سود نگین آخه

بگید به سجده های استاد، برای سود مرگی لازم

بگین ملک شاه هانی، از من امید نگیر مارخین

بگید به سجده های استاد، فدای اکس ام من و دین

بگید به سجده های استاد، برای سود نگین آخه

بگید به سجده های استاد، همش اینه دل و صنم

بگید به سجده های استاد، همش sin بود طلسم آخه (ترجمه : گناه)

بگین به سجده های استاد، من و دین محتاج، شش هفده


بگین به سجده های استاد، [...] طلسم آخه

دلش، راه بس ساده است و سهل

دلش، راه بس ساده است و سهل

هو بگین ناطق شوق، به شوق همه راه اوست

تلخه حملات آخر

» نمونه شماره 7 - بی خیال دنیا ...

اصل :

بی خیال دنیا



برگردان :

مزد الهی خیط

» نمونه شماره 8 - پیر و جوون گل میریزن ...

اصل :

پیر و جوون گل می ریزن از نوک پا تا به سرش

 

برگردان :

شعر دست ماست، ناقوسشم زن، مسیح تو نور نداری

» نمونه شماره 9 - بزن بریم به سرعت برق و باد ...

اصل :

بزن بریم به سرعت برق و باد، بزن بریم از اینجا

بزن بریم، عشقه و داد و بیداد، بزن بریم از اینجا

بزن بریم باداباد، عشقه و داد و بیداد

بزن بریم از اینجا، بزن بریم از اینجا

 

برگردان :

آه ای ضمیر غاصب، آه ای ضمیر غاصب

دادی [به] بلاد مشرق، تا باد امید کاذب

کاش ای ضمیر غاصب، دادی [به] بلاد مشرق

میر غاصب

آه این ضمیر غاصب

» نمونه شماره 10 - دوباره ترس، دوباره شوق پرواز ...

اصل :

دوباره ترس، دوباره شوق پرواز

دوباره من، سر به هوای آواز

نمیشه پنهون بشم، دست دلم رو شده

بزن بریم تا نگی طفلکی ترسو شده

 

برگردان :

هزار شور سختیش هستیش، میگن ناز میره غاصب

هزار شور ناله به سر

عاشقونه بشینه

نا آگاه به یار و حلقه است

این همه راهو ساخته رفته‌ : پشت راهو، سخته راهو

» نمونه شماره 11 - بزن بریم که قلبم ...

اصل :

بزن بریم که قلبم

 

برگردان :

همدمش میر غاصب

» نمونه شماره 12 - Hotel California 1

اصل :

Of our own device

(ترجمه : از تجهیزات خودمان)

 

برگردان :

Satan you are ever

(ترجمه : ابلیس، تو جاودانه ای)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 5 آبان 1392برچسب:, ] [ 18:44 ] [ محمدرضا افشار ]
[ ]

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

کد لحظه شمار غیبت امام زمان برای وبلاگهای مهدویت

ابزار هدایت به بالای صفحه

ابزار ختم صلوات در وبلاگ

SusaWebTools
SusaWebTools